Hjem Helse “Gjensidige Mental Helse på Palmesus: Ta vare på deg selv”
- Gjensidige deltok på Palmesus i Kristiansand med sin nye kampanje
- Har utvidet sitt prisvinnende konsept
- Lanserte et nytt konsept med dramatiseringer av hverdagslige ting som blir umulige å bruke ved mentale utfordringer
- Gjensidige fokuserer på bærekraft og mental helse i sponsoratet
- Hadde en stand på festivalen for å informere om mental helse og viktigheten av å ta vare på seg selv
- Fortsatte med konseptet Pusterommet der unge deltakere kunne få en time-out og profesjonell samtale
- Dramatiseringer av umulig bruk av hverdagsgjenstander ble brukt i kampanjen
- Ønsker å skape større forståelse og empati rundt mental helse
- Fjorårets kampanje vant priser, årets kampanje fortsetter i samme spor
- Fokuserer på aktiviteter for å engasjere festivaldeltakere og skape bevissthet rundt problemstillingen
Les hele artikkelen