“Gjensidige Mental Helse på Palmesus: Ta vare på deg selv”

0
Gjensidige med mental helse-kampanje på Palmesus
  • Gjensidige deltok på Palmesus i Kristiansand med sin nye kampanje
  • Har utvidet sitt prisvinnende konsept
  • Lanserte et nytt konsept med dramatiseringer av hverdagslige ting som blir umulige å bruke ved mentale utfordringer
  • Gjensidige fokuserer på bærekraft og mental helse i sponsoratet
  • Hadde en stand på festivalen for å informere om mental helse og viktigheten av å ta vare på seg selv
  • Fortsatte med konseptet Pusterommet der unge deltakere kunne få en time-out og profesjonell samtale
  • Dramatiseringer av umulig bruk av hverdagsgjenstander ble brukt i kampanjen
  • Ønsker å skape større forståelse og empati rundt mental helse
  • Fjorårets kampanje vant priser, årets kampanje fortsetter i samme spor
  • Fokuserer på aktiviteter for å engasjere festivaldeltakere og skape bevissthet rundt problemstillingen

Les hele artikkelen

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Vennligst skriv inn din kommentar!
Vennligst skriv inn navnet ditt her