“Spillene som fortjente en bedre skjebne: En undersøkelse av tapte potensialer”

0
Spillene som fortjente en bedre skjebne -
  • Gale MaxDet solgte aldri så godt som det burde ha gjort på grunn av lanseringen av Avalanche Studios samme dag som Metal Gear Solid V
  • Mad Max: The Game hadde potensial med god grafikk og spillmekanikk, men fortjente en bedre skjebne og burde hatt Tom Hardy og Furiosa inkludert
  • Raven Software gjør det bra med Call of Duty: Warzone, men fortjente å revitalisere og utvide sitt eget bibliotek med spill som Singularity
  • Days Gone ble glemt i skyggen av The Last of Us, men fortjente bedre karakterer og skjebne med sitt potensial i verdensbygging
  • Deus Ex: Mankind Divided var hjerteskjærende undervurdert selv om historien var uferdig, men hadde et bra struktur og mekanikk
  • Brutal Legend var en flopp, men Double Fine fortjente en sjanse ved AAA-bordet for sin unike idé om spill
  • Prey gjorde større inntrykk enn forventet innen oppslukende simuleringssjangeren
  • Enslaved: Odyssey to the West hadde narrative ideer og spillmekanikker som ble standard, men ble glemt og burde hatt flere oppfølgere
  • Spec Ops: The Line fortjener hyllest for sin smarte design og øyeåpnende effekt
  • Sleeping Dogs hadde en rotete vei til butikkhyllene, men ble et flott actionspill i en åpen verden, med detaljer og liv
  • Max Payne 3 solgte bra, men ble ikke rettferdig behandlet som IP og fortjener bedre interesse og oppfølgere.

Les hele artikkelen

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Vennligst skriv inn din kommentar!
Vennligst skriv inn navnet ditt her