“Spillene som fortjente en bedre skjebne: En undersøkelse av tapte potensialer”
- Gale MaxDet solgte aldri så godt som det burde ha gjort på grunn av lanseringen av Avalanche Studios samme dag som Metal Gear Solid V
- Mad Max: The Game hadde potensial med god grafikk og spillmekanikk, men fortjente en bedre skjebne og burde hatt Tom Hardy og Furiosa inkludert
- Raven Software gjør det bra med Call of Duty: Warzone, men fortjente å revitalisere og utvide sitt eget bibliotek med spill som Singularity
- Days Gone ble glemt i skyggen av The Last of Us, men fortjente bedre karakterer og skjebne med sitt potensial i verdensbygging
- Deus Ex: Mankind Divided var hjerteskjærende undervurdert selv om historien var uferdig, men hadde et bra struktur og mekanikk
- Brutal Legend var en flopp, men Double Fine fortjente en sjanse ved AAA-bordet for sin unike idé om spill
- Prey gjorde større inntrykk enn forventet innen oppslukende simuleringssjangeren
- Enslaved: Odyssey to the West hadde narrative ideer og spillmekanikker som ble standard, men ble glemt og burde hatt flere oppfølgere
- Spec Ops: The Line fortjener hyllest for sin smarte design og øyeåpnende effekt
- Sleeping Dogs hadde en rotete vei til butikkhyllene, men ble et flott actionspill i en åpen verden, med detaljer og liv
- Max Payne 3 solgte bra, men ble ikke rettferdig behandlet som IP og fortjener bedre interesse og oppfølgere.
Les hele artikkelen