“Ærlig talt, bryr vi oss?”

0
– Driter vi helt ærlig i
  • Vetle Olsen-Ryum kritiserte «Gutta» for å ha utdaterte holdninger rundt kropp, trening og kvinner
  • Oskar Westerlin svarte på kritikken og erkjente at de har fått en del svin på skogen
  • «Gutta» er en humorsatsning med over 54 000 abonnenter på Youtube
  • Fagleder Katinka Sletten mener «Gutta» er kopiert fra en engelsk guttegjeng og at de bare gjør det dårligere
  • Orkla Foods Norge avsluttet sponsoravtalen med «Gutta» for en måned siden
  • Henrik Oven trakk seg fra konseptet nylig
  • «Gutta» mener kritikken fra Sletten er usaklig og at de når en målgruppe som er lett å nå
  • «Gutta» mener det er ironisk at en fagleder i markedsføringsbyrå distanserer seg fra en målgruppe hun egentlig bør nå
  • Sletten sier at spørsmålet er om det er rett måte å nå ut til en yngre målgruppe
  • Diskusjonen rundt «Gutta» handler om holdninger, sponsoravtaler og påvirkning av ungdom.

Les hele artikkelen

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Vennligst skriv inn din kommentar!
Vennligst skriv inn navnet ditt her