“Uforklarlige prisøkninger krever svar”

0
Krever svar etter mystiske prisøkninger
  • Flere svensker har rapportert Apollo til Konsumentverket for villedende markedsføring på pakkereiser.
  • Kundene opplevde at prisene økte rett før betaling på grunn av en teknisk feil.
  • Prisene endret seg når kundene oppdaterte nettsiden for å legge inn reisen på nytt.
  • Konsumentverket krever svar fra Apollo innen 3. juli på hvorfor prisene endres.
  • Apollo kommuniserer at feilen skyldes en teknisk feil som de jobber med å løse.
  • Feilen har resultert i unormalt lave priser på reiser før korrigering ved utsjekk.
  • Apollo oppfordrer kunder til å ta kontakt ved feil på nettsiden.
  • Pressansvarlig i svenske Apollo forsikrer at ingen svenske kunder har betalt feil pris.
  • De jobber med å ordne opp i saken og beklager feilen.
  • Norske kunder har ikke opplevd lignende problemer på nettsiden.

Les hele artikkelen

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Vennligst skriv inn din kommentar!
Vennligst skriv inn navnet ditt her